„Csipkerózsika-terápia”, avagy a délutáni alvás

„Csipkerózsika-terápia”, avagy a délutáni alvás

„Csipkerózsika-terápia”, avagy a délutáni alvás

A délutáni alvás az a tevékenység, amit az óvodások még büntetésként élnek meg, ám az idősebb korosztály már vágyakozva gondol rá, hogy milyen jó lenne egy-két órát nyugodt semmittevéssel tölteni. Egyes mediterrán országokban a délutáni szunyókálás már jól bevett szokás, ám Európában nem igazán jellemző. De vajon milyen hatással van ránk és szervezetünkre egy jó kis délutáni szieszta?

Kedvező hatások

A délutáni alvás nemcsak remek kikapcsolódás egy fárasztó nap után, de rendkívül hasznos tevékenység is. Energiával tölt fel bennünket és kreativitásunkra is jótékony hatással van. A koncentráció kiesést is jelentős mértékben csökkenti, hiszen a délutáni szundi alatt agyunk is kikapcsolódik. Ami ennél is fontosabb, hogy a tudósok kimutatták, akiknek rendszeresen alkalmuk van a délután folyamán egy kis alvásra, azoknak jelentősen csökken az esélyük a különböző szív- és érrendszeri megbetegedésekre. A hölgyek figyelmébe ajánlom, hogy napi 30-40 perc szunyókálás a délután folyamán csökkenti a fáradtság miatt megjelenő sötét karikákat a szem alatt, valamint az ugyanezen okból kialakult ráncokat is eltűntetheti.

Az Impulser ebben is segít Önnek

Töltse a délutáni sziesztáját az Impulser matracon.  A teljesen fájdalommentes kezelés időtartama alatt az Impulser terápiának köszönhetően kikapcsolhat, mivel az Impulser matrac kezelőjét időzítheti, így az sem gond, ha egy kicsit elszunyókál a matracon. Ezen felül a pulzáló mágneses tér kedvező hatásait is tapasztalhatjuk: ez a kiegészítő terápia kedvezően hat a mikrokeringésre, javítja a vér oxigénellátását, és így pozitívan befolyásolhatja az általános jó közérzetet és Önnek is segíthet a pihentetőbb alvásban. A legtöbb orvosi műszerrel ellentétben ezek az Impulser matrac az otthonában is hatékonyan és könnyen kezelhető.

Néhány érv a délutáni alvás ellen

Fogyókúrázó hölgyek és urak figyelem! A délutáni alvás hizlalhat, mivel ilyenkor a szervezet nem az emésztésre összpontosít, hanem a kikapcsolódásra. A túlzásba vitt napközbeni alvás pedig hosszú álmatlan éjszakákhoz vezethet, legrosszabb esetben akár altatók szedéséhez is. A folyamatos napközbeni fáradtság akár valamilyen betegség első tünetei közé is tartozhat. Szóval, aki folyamatosan kimerültnek érzi magát annak érdemes orvoshoz fordulnia.

Cikkeink tájékoztató jellegűek, és semmilyen esetben nem helyettesítik szakorvos véleményét. Konkrét kérdésével, kérjük keresse fel kezelő orvosát.

A teljes cikk: .„Csipkerózsika-terápia”, avagy a délutáni alvás.

Posted by | View Post | View Group

Leave a reply